quinta-feira, dezembro 29, 2005

Um teste... e mais dois

Partilhar

5 Comments:

Blogger André Carvalho said...

No Ideology Selector deu-me Liberal :)

No European Political Ideologies deu-me: You are a social liberal. Like all liberals, you believe in individual freedom as a central objective - but you believe that lack of economic opportunity, education, healthcare etc. can be just as damaging to liberty as can an oppressive state. As a result, social liberals are generally the most outspoken defenders of human rights and civil liberties, and combine this with support for a mixed economy, with an enabling state providing public services to ensure that people's social rights as well as their civil liberties are upheld.

quinta-feira, dezembro 29, 2005 11:20:00 da tarde  
Blogger André Carvalho said...

Filipe,

Partilhamos uma visão social tolerante. ;)


Sabine,

Essa de seres «twisted» tem muito que se lhe diga. ;) E o que é que te deu os outros dois? Desembucha!

sexta-feira, dezembro 30, 2005 12:32:00 da manhã  
Anonymous Anónimo said...

A mim deu-me fascista por isso apresento-me como anónimo. ;)

sexta-feira, dezembro 30, 2005 12:33:00 da manhã  
Blogger sabine said...

André: a mim no primeiro deu Radical e no segundo Liberal Social. Iniciaolmente fiquei um bocado assustada, mas já compreendi tudo. :)

sexta-feira, dezembro 30, 2005 6:53:00 da tarde  
Blogger André Carvalho said...

Ó Sabine,

Se és "radical" não te podes assustar com tão pouco. ;)

sábado, dezembro 31, 2005 10:06:00 da manhã  

Enviar um comentário

Voltar à Página Inicial